prensesim35 Mrb kızlar 39+1 haftalığım yalancı sancı dışında belirti yok sadece 3 gündür bebek aşağıya çok baskı yapıyor hatta bazen canımı yakıyor sebebini bilen var mı normalde de oluyordu ama 3 gündür aşırı yapmaya başladı meral ettim aynı durumda olan var mı?
Smnrky prensesim35 bebek kendini doğuma hazırlıyor normal canım her an doğum yapabilcek zamandasın takip et sancılarını vs
DamlaNur29 prensesim35 kanalda olabilir oğlum kanala girdiğinde o şekilde baskı hissederdim 39+1 de sezeryan oldum
Esmabaran prensesim35 pazartesi bende 39 oluyorum. Bu sabah bende aynı baskı ile uyandım. Düşün nekadar şidetlşyse artık. Normal olduğunu düşünüyorum artık doğuma hazırlanıyor bebiş
prensesim35 Busbus58 o his 1 haftadır var yani hareketleri aşağıda ama 3 gündür çok zorluyır beni canım bile yanıyor
prensesim35 DamlaNur29 dün yine acile gittim ağrıların hafif var 1 cm açılma var eve git sancı nişan su gelmezse c.tesi gel yatış verelim dedi
Mrveykt prensesim35 Ben 37 haftasındayım.. Benimki doğum kanalında bendede aşırı baskı hissi var.. Batma hissi var çok kez öyle batıyormus gibi.. Hayirlisi bakalim😅
prensesim35 Mrveykt valla canım bn bu gün 40+6 günlük oldum yarına kadar gelmezse suni verilecek son günüm moralim çok bozuk dün ağlayarak gittim hastaneye
prensesim35 busraa5465 hafif ağrılarım var canım dün dün yine acile gittim çok şükür ki en azından 1 cm açıklık olmuş buna da şükür dedim eve git c.tesi gününe kadar gelmezse gel yatış verelim dedi moralim çok bozuk ağlayarak döndüm eve bu gün son günüm işte 🙁
Nurov Benim de yalancı sancılarım oluyo çok fena ama yamultuyo resmen beni, 38+3teyim, makata baskı da yapıyo baya
prensesim35 Nurov bnmde bayadır öyle sancılarım 100 lere çıktı düzensiz dedi dünde gittim bu sefer hafif dedi yarın büyük ihtimal yatış verilecek suni ile başlatacaklar ve bn suni istemiyorum