7676 normalde hakkımı savunurum susmam da ama yeri de bilen Bi insanım ben zaten acile gitmişim ağrım var gebeliğim de riskli Bi gebelik orda ben biraz tersleyesem olay çıkacak ve eşim de alttan alacak Bi insan değil ben olası bir kavga durumunda o stresle bebeğimi bile kaybedebilirim bunları da düşünmek zorundayım zaten ordaki doktor halime ağrıma bakıp da olay çıkarmayacak durumda olduğumun farkında ve ona güvenerek öyle bir tavır yapıyor zaten yoksa tabi ki devletteki doktorun da işi o ve yapmak zorunda ama hamile Bi insana nasıl muamele yapılır umursamıyor lar çünkü paralarını bizden değil devletten alıyorlar ve parası olmayıp da oraya mecbur kaldığının farkında oluyorlar ve kendilerini çok büyük görüyorlar