Mavis06 ben özele gittim de ne oldu cuma günü detaylı ultrason vardı Nisa hastanesinde evimden iki saat uzaklıkta neyse yol baya uzun geldi affedersiniz🤮👈 şu durumu yaşadım üstüm kirlendi yolda neyse hastaneye vardık 15 dk zaman vardı eşim şal ve panço alayım sana arabada bekle gitti aldı üstü değiş hastane 2 blok yanlış binaya girdik diğerine geçtik kimse yok sizin dediğiniz gibi toplanıp sohbet ediyorlar dı üstelik ben aşagıda eşimi beklerken Dr aradım açıp kapattılar tlf yüzüme aşagıda olduğumu belirtcektim demezler mi randevu saati geçti alamayız sizi deli oldum sizi aradım neden yüzüme kapattınız dedim ses çıkarmadı ya dedim bura Özel hastane ne için geliyoruz buraya hayır birde sanki bedava yapıyorlar da 600 küsür para istemişlerdi. Yok doktor çok titiz vs vs boş laflar şikayet ettik geldi hastanenden biri siz geçin Dr ben görüşeyim eşim kabul etmedi paramızla rezil oluyoruz vs bakanlığı şikayet edicem sizi dedi döndük şuan Dr arıyorum