132025 Mondlicht bence mecburi 20gün önce doğurdum ama ani oldu 😂 vallahi ortalık karıştı ama hafta en iyisi
mercimeginanne 132025 değil cnm hesaplamalarda ay 30 çekiyor olarak alınır. 1 ayda 30 gün varsa 4 hafta 2 gün yapar
132025 mercimeginanne valla ben ay hesaplanmıştım hiç sorana hafta söyledim ille de kaç aylık diyene dedim bişeylrr😂
mercimeginanne Bekledigimm aynn biraz öyle oldu 😂 normalde artık ay hesaplaması yapmıyordum sıkılmıştım bşr ara çok soran vardı burda. Baktım post karışmış el atıyım dedim 😂
ebrarecem Hahahah ülkece matematik seviyemiz ektedir. Yanlış anlaşılmasın bnde matematik özürlüsüyüm hesap olunca elim ayağıma dolaşır 😂
mercimeginanne 132025 “zıkkımın kökünde doğurdum napıcaksınız doğdu işte” de 😂 ille ne öğrenmek istiyorlar bebeğin temeli hangi gün atıldı onu mu sormaya çalışıyorlar 😂😂
Sevda4125 Mondlicht MaşaAllah size 👌😊 hakkınızı helal edin ama benimkini de hesaplar mısınız en son adet tarihim 4 Aralık şuan 8+2günlük olmam gerekirken doktor cuma günü 7 haftalık sın dedi 🤷♂️
Mondlicht Sevda4125 ya ne hellaliği olur mu öyle şey 😊 siz şuan 58 günlük hamilesiniz normalde 2 gün sonra tam 2 ay olacak. Ama doktorunuz 7 hafta dediyse belki geç döllenme olmuştur 7. Hafta ile uyumludur
Beyazmelekkk Arkadaşlar birde benim duruma el atın. Son adet 13 Eylül . Fakat bebek usgde 7-10 gün küçük çıkıyor. Hangisini baz almam gerek ve kaç aylığım
ebrarecem Beyazmelekkk doktora sormadınız mı bilgilendirmedi mi sizi en doğru bilgiyi doktor verir bu konuda. Geç döllenme olmuştur büyük ihtimal ondan küçük gözüküyordur.