Melekhkn merhaba. Ben de Samsun’da tüp bebek tedavisi gördüm. 19 Mayıs üniversite hastanesinde devlet destekli. Haziran 2020 ayında. O zaman sadece yumurta toplamaya 3700 gibi bir rakam ödemiştik, ilaçlar ile birlikte 7-8 bin civarı tuttu. Doktorum Davut GÜVEN’di. Özele mi gitceksiniz bilmiyorum ama tavsiye ederim, şuan 35+2 gebeyim🙏