20li haftaların başında eh işte böyle bi kelebek kanat cırpıyomuş gibi olmaya başladı, 22-23. haftalarda hissetmeye başladım. Ben de senin gibiydim neden hissetmiyorum diye sorup sorguluyordum, ikinci gebelikte karın bağları gevşediği için daha erken olabiliyormuş ama ilk gebeliklerde 20li haftalarda hissediliyormuş (istisnalar vardır elbet) Endişelenme yani 😇