Dilaraksb18 9+5im bebeğe dair hiçbir şey hissedemiyorum normal mi komşumla aramızda 1 ay var neredeyse o bu zamanlarında hissettiğini söyledi ama ben hiç birşey hissetmiyorum birşey olmamıştır deme bebeğime
Busbus58 Dilaraksb18 yok canım ya imkansız daha parmak ucu kadar olan şeyi nasıl hissedecen. Komşunun bebeği hissetmesi bile çok erken . İlk gebelikte 24. Haftaya kadar hissetmemek normal kabul edilir
Musonn Dilaraksb18 yok artık komşuda abartmış canım. İlk gebeliği se 20. Haftalarda hissedersin. Canını sıkma
Dilaraksb18 Busbus58 çok teşekkür ederim ilk gebeliğim ve endişeliyim komşumda öyle deyince bir korku sardı beni bilmiyorum ne zaman hissedilir ama kaydığını bile hissediyorum diyenler oluyordu çevremde o yüzden bende bi korku oldu buraya sormak istedim beni bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim
vasili21 Musonn 21 e gircem ve hala hissedemeden adamakıllı 😩 ilk gebelikte oluyormul böyle. Perşembe detaylı usg var inş her şey yolundadır 🤲🤲❤️
Betll_72 Dilaraksb18 ben 14.haftamdayım deseler ki hamile degilsin inanirm hissetmiyorm hiç doktor 22. Haftada hissedersin dedi dün gittim gayet sağlıklı hissetmemen normal yani
Hayal_Anne Dilaraksb18 bu haftalarda imkansız bnce hissetmek 16.haftadan sonra yavaş yavaş hissedilir
Gizmolata Dilaraksb18 ohooo ben 17+5 te hissetmeye başladım ne 9 u 😂😂 daha çok minnoş oluyor 9. Haftada zaten.
fpkprensesim Dilaraksb18 ben o zamanlar hamile gibi hissetmiyodum bırak bebeği hissetmeyi 🙄🙈 sen her diyene takılma canım çok normal şuan ben 21 haftalık olmama rağmen arada hala hiç hissetmiyorum tekme atıyo bi kaç defa anca öyle ☺️
ebrarecem Komşunuz bile hissetmez daha çok erken anca 2.gebelik olacak ufacık hisseder. 2. gebeliğim 15 haftada yeni yeni hissetmeye başlamıştım. İlk gebelikte 24 haftayı bulabilir.
Nuray23 Dilaraksb18 komsun abartininda abartisini yapmis 😂😂 imkansiz. Ben 20.haftanin sonlarinda hissetmistim.
ratatosk Dilaraksb18 canınızı sıkmayın bu haftalarda hissetmeniz imkansız zaten 16 haftam bitti ikiz ben de hissetmiyorum hala ki Dr en az 20 hafta dedi. Komşunuz muhtemelen bağırsak hareketlerini yada atardamar ı hissediyor ve bebek olduğuna inanıyor 😁🤗
Dilek-Can Dilaraksb18 Daha çok var canım ya ben ilk 25 haftalıkken hissetmeye başlamıştım çok zayıf bir anneysen erken hissedebilirsin kilon varsa geç hissediyorsun benim gibi
Sermec27 Dilaraksb18 komsunuz uydurmuş bu haftalarda istersen 5 gebelik olsun mümkünatı yok hissedilmez daha kaç gr bebek 🥰 korkma canım ben ilk oğlumu 17 haftalarda ikinci oğlumu da 15 haftadan sonra cok minik hissetmeye başladım ilk gebelik için 17 24 arası hissedilir 🥰
Sudemurat Dilaraksb18 benimde ilk gebeliğim 16. Haftada hissetmeye başladım. 9. Hafta çok erken tam oluşmuyor bile o zamanlarda. En azından 16 17 ye gelmen lazım. Endişe etmek hissetmen imkansız