Sukrnnnnnn son iki hafta uygulamaya göre ama benim suyum azalmış ve sancılarım 100 leri buluyor açılma da 1 cm ağrım çok fazla nst de yarım saatte üç kere 100 ü gördüğüm halde doğum başlamıyor :( bebek kafasını baskılıyor dedi dün sabah bu akşam ben kafasını soktuğunu düşünüyorum nedense yürüyemiyorum ve rahat bacaklarımı kapatamıyorum iyice sabrım bitti gelsin artık 🤲🏼😍🙈