Sevdaelmc 5 şubatı sabırsızlıkla bekliyorum🤭. Normalde adetime 1 hafta kala kasık ve bel ağrım olurdu ama çok şükür yok. Şu son 4-5 gündür mide bulantısı ve mide yanması var. Hastaneye gittim kan verdim bişey çıkmadı, doktorda zaten adetin gecikmeden çıkmaz dedi. Mide bulantım devam ettiği için endişelendik, röntgen ve ultrason çekildim midemde yine bişey çıkmadı temiz sonuçlarım çok şükür. Çözülememiş bi mide bulantım var anlamadığım bi şekilde. Adet olmazsam eğer test yapıcam negatif çıkarsa, doktor dahiliyeye git dedi bakalım. Allah’ım inşaAllah gebelikten bulanıyodur🤭🤲🏻.