132025 Sevdaelmc adet belirtileriyle hamilelik belirtileri aynı olduğu için belirtim var diyemicem 3 gebelik geçirdim 3ü de birbirinden farklıydı
Sevdaelmc gel_artik_bebegim canım adet gününde yada gecince yap vardır inşallah umutsuzluğa kapılma 😇
132025 gel_artik_bebegim erken yapmışsın bende dün yaptım negatifti ama daha erken olduğunu biliyorum ama insan dayanamıyo yarın yine yapabilirim😂
gel_artik_bebegim Sevdaelmc erken gebelik testi adetten 6 gün önce sonucu gösteriyor camm ne yazık ki keşke yanlış olsa ama sanmıyorum 😞
Sevdaelmc 132025 anladım ben şuan adet olacsk gibi ağrım var ya umitsiz olmak istemiyorum ama işte doktora rahim kalınlaşmış dedi ya bebiş ya adet dedi bilmiyorum nasıl bakalım artık ilk evladım olacak olursa eğer😇
gel_artik_bebegim Sevdaelmc benim de bugün başlayan bir karın ağrım var reglime 6 gün var agrimasi için erken değil mi ama gebelige dair de hiçbir belirtim yok
132025 Sevdaelmc benim bi evladım var diğer ikisini kaybettim hamile olsam da sağlıklı mı diye kendimi yicem bide Rabbim hayırlısını versin
Sevdaelmc gel_artik_bebegim benimde öyle ağrım var ve çok erken diye düşünüyorum inşallah hamişizdir inşallah 😔
gel_artik_bebegim Sevdaelmc seni bilmiyorum ama hamile olmadığına %80 eminim ufak tefek belirtiler oluyor az çok benim kimyasal gebeliğimde 3 haftalıkken başlamıştı belirtiler anlamıştım hamile olduğumu ama bunda hiçbir şey yok bi kasık ağrısı bile yok