Smm12efe- EDannesi28 canım bende aşırı derece karın ağrısı bel ağırsı felan olmuştu adet olcam sanıyordum. 23 gün olduysa test yapsana ben 13. Gün silik gördüm testte 14. Gün kanda öğrendim inşallah vardır 🥰🙏🏻
24022012 Bende ilk seferde hamile kaldım çok şükür ☺️ 13+4 olduk 🤗iğneden sonraki 12. Gün erken gebelik testi yaptım çok silik çıkmıştı
EDannesi28 Smm12efe- negatif cikti tatlim pazartesi günü kan verecem cumada randevu aldim hayirlisi 😭😭🤲