Smm12efe- EDannesi28 ben ilk denemede hamile kaldım 15+2 deyiz 🥰 İnşallah allah herkese nasip etsin 🙏🏻
EDannesi28 happysos ALLAH yardimcimiz olsun canim bende son haftadayim regl tarihim gelsin diye dort gozle bekliyoruz
Melihakaya EDannesi28 adet günümü beklememi söylediler canım aynı benşmde göğüslerimde belirti yık ama beyaz akıntı geliyor adet oldum sanıyorum bugünde uyku hali var testim negatif ama ne yapmalıyım bilmiyorum
EDannesi28 Smm12efe- amin canim ins bende regl tarihimi bekliyorum ama icim icimi yiyo 6 subat ne gibi belirtiler oldu sizde benim suan 23 gun karin agrisi oluyo ara ara birde afedersin ama beyaz sivi geliyo acaba gebelik olustu mu diye dusunuyorum😍
Smm12efe- EDannesi28 canım bende aşırı derece karın ağrısı bel ağırsı felan olmuştu adet olcam sanıyordum. 23 gün olduysa test yapsana ben 13. Gün silik gördüm testte 14. Gün kanda öğrendim inşallah vardır 🥰🙏🏻
EDannesi28 Melihakaya bende dedim gecti herhalde gunun negatif deyince bekle canim olur ins stres yapma bende bekliyorum birlikte bekleyelim dua edelim meryem suresini oku canim ben her gun okuyorum dua ediyorm ins kaliriz 🤲♥️