Sat 12 ocak. 28 günde bir sabit olurdum.Hayatımda sadece 2-3 kere öğrenciyken yıllar önce kısa süreli gecikme filan yaşamıştım sınav streslerinden.
8 şubatta gelmesi gerekiyorken gelmeyince 10 gün bekledim.12.gün hiç idrar testiyle uğraşmadım direk hastaneye gittim.Kan testi negatif, alttan ultrasonda gözüken bir şey yok.Doktor “gebe değilsin sana adet söktürücü yazayım” dedi. Kabul etmedim.
Günler geçti,içim içimi yedi.Annem de “ben seni 3,5 aylıkken öğrendim” diyince bekle kız cansu dedim. Gecikmemin 18. Günü 26 şubatta hem idrar testim çift çizgi, kan testim 76 değerle çıktı.
2. Doktor geç döllenme dedi.
Nedir bu geç dölleme? dedim.Korkmuştum çünkü kötü bir şey mi diye.
“Sperm ve yumurta birleşiyor,dölleniyor ancak döllenmiş yumurta rahimde hemen yerleşmiyor rahim duvarına.Yani kendine yer bulması zaman alıyor.Rahim duvarına yerleştikten sonra beta hcg salgılanır vücuda dağılır kana karışır.” diye anlattı.
Sat 1 şubat olarak güncellendi,bebeğim arada korkutsa da Rabbime şükür iyi sağlıklı gelişiyor haftasına göre normal.17+4 şuan.
Sağlıkla gelsin tüm bebişler 😍