MeralimekEkinci yumurta çatlatma iğnesini bilmiyorum. AMa ben 30 günde bir regl oluyorum. Olmam gereken tarihten de 15 gün sonra beta hcg de gebelik göründü. Son adetime göre 5 haftalık, beta hcg değerine göre 3 haftalık çıkıyodu. Kadın doğuma gittim geç döllenmedir dedi, 10 gün sonra gittiğimde keseyi gördük. 1 hafta 10 gün sonra da kalp atışını duyduk. Kalp atışını duyduğumuz gün adet tarihime göre 8 haftalık gebe olmam gerekiyordu, adet tarihimi düzenledik, 6.haftada kalp atışını duymuş olduk. Kalp atışını duyduğumuz günü 6. Hafta olarak kabul ettik . Biraz karışık bi durumdu, reglimin gecikmesinden sonra 1 kez kan 3 kez idrar testi yaptım, çıkmamıştı :S 15. Gün kan testinde çıkıverdi..