Melekhkn Erken gebelik testi yaptım 2 tane ikisinde de cok cok silik cuma kan verdm pazartesi ckcak sonuc 15 gün gecikti adetim böyle bişey başına gelen varmı sonunda hamile olduğunu öğrenen 😌
Cigdem175 Melekhkn Evet e nabız dan çok rahat bakarsın inşallah hamilesindir 😊 e devlet e gir ordan e nabız a bağlan
Esmadncc Melekhkn bendede silik cikti Ama adetime daha 5 gun vardi kan testi negatif cikti once sonra adetim 4 gun gecti pozitifti eger silik cizgi varsa muhakkak gecelim vardir dedi etrafimdaki Herkes dogruymus 16 haftaligim suan
Zehra516 Melekhkn Bendede aynı oldu canım hatta ben 3defa test yaptım hamile olduğumu ogrendim ama ilk gittiğimde cok yeni demişti suan 11.haftadayiz hakkında hayirlisi
Melekhkn Happy58 alla alla sürekli bakıyorum ama yok bisey insallah canım 😊 sivaslımisin hemşeri gibiyiz 😌
mercimekkoftesi1 Silik çıkmışsa illa ki vardır, bnm ilk hamileliğimde çok silik çıkmıştı kan vermiştim ve hamilelik vardı 🙏🏻
mercimekkoftesi1 Melekhkn ya bnm silikti kan testinde 5 haftalık çıkmıştı. Ama sonra boş gebelikmiş kürtaj olmuştum. Dediğin gibi belki küçüktür daha o yüzden silik çıkmıştır ☺️
Nazliasel Melekhkn sivasliymissin numune hastanesinde verdiysen mesela googleye yaz şimdiye çıkmıştır