Anneyimm2 ben yaptırmadım zararı varmı yokmu bilmyorum benim halam tecrubeli oldugu icin ona sordum boşuna gitme 1 ay takip ediyor diyet veriyor yükselirse insilün veriyor dedi bende 1 ay evde takip edicem yükselirse giderim boşuna neden vucudıma şeker yükliyim bebegim saglıklı cok şukur şekerim de oyle cok cok yüksek cıkmıyor