Gamzesanlioglu Anneyimm2 yarım ekmek çok şekerini çıkartır evde ölçmek için cihaz al ordan bakıp öğrenebilirsin kaç çıktığını makarna da yenmesi doğru değil ara öğün yapılabilir ama 5 yemek kaşığı sebze yemeği olucak
Anneyimm2 Gamzesanlioglu yarım ekmek anca doyuruyor tek yiyebıldıgım makarna pirinc pilavı sulu salcalı yemekler yiyemiyorum yapamıyorum napcam of
058elf Anneyimm2 kaç saat aralıkla vermiştin geceden, ben gece 12 de yemiştim en son sabah 9,30 da kan vermiştim 75 çıkmıştı
058elf Anneyimm2 o da önemli canım, genelde 12 den sonra bi şey yemeyin diyo doktolar en az 8 saat olması lazım arası bi dahaki gitmene saate dikkat edip gidersen düşük çıkar inşallah
Anneyimm2 058elf ınsaalh canım 9 dan sonra hıc bısey yemem zaten sadece su tuketırım 4 gibi de yemek yerim bazen de 1 ogunle biter
Birminiginannesi Anneyimm2 benimki 105 cıktı doktora gitmedim ztn yüksek bide şeker yükleyip niye tetikleyeyim ki kendim evde diyet yapıyorum yemekten once ve yemekten 1 saat sonra ölcüyorum yükselirse giderim şuan oyle aşırı yüksek degil
Anneyimm2 Birminiginannesi seker yuklemesı yapılcak ama ne zaman bilmiyorm o yapılıyor mu zararı varmı
Birminiginannesi Anneyimm2 ben yaptırmadım zararı varmı yokmu bilmyorum benim halam tecrubeli oldugu icin ona sordum boşuna gitme 1 ay takip ediyor diyet veriyor yükselirse insilün veriyor dedi bende 1 ay evde takip edicem yükselirse giderim boşuna neden vucudıma şeker yükliyim bebegim saglıklı cok şukur şekerim de oyle cok cok yüksek cıkmıyor
kadriye25 Bu arada su, süt , yoğurt ,magnezyum içeren sade maden suyu bunlar şekeri dengeleyen şeyler
kadriye25 Anneyimm2 mesela akşam belli saatte yemek yemeyi birak ve acicikinca falan süt iç bi bardak emin ol sabah açlık şekerin düşük çıkacak.
_Mother_ Anneyimm2 canım doktorun endokrine yönlendirmedi mi bak beyaz ekmeği şekeri kes tatlı şeylerden az uzak dur aletin yok ise arada git sağlık ocağında açlık şekerine baktır bol yürüyüş yap
Anneyimm2 _Mother_ yok bısey demedı doktor zaten tek yedıgım ekmek cıkolata asla yemem tatlıda cok nadir yerim ekmek le makarna yiyorum Bı dikkat ederim cok sagol canım