svksym canım bazen idrar kaçağı olabiliyor, bebek baskı uyguladıkça farketmeden idrarımızı tutmakta güçlük çekebiliyoruz bende bazen kaçırabiliyorum ama bebeğinin suyu olup olmadığını anlayabilmek için devamlı mı geliyor, geldiğinde tutabiliyor musun bunu kontrol etmeni öneririm🙏🏼 Ama yinede doktora da görünebilirsin için rahat eder😌