Rahim genişlediği için büyük olasılık ile genelde idrar kaçırma ile sonuçlanıyor . Tabi suyun sızma ihtimalleri de söz konusu olabilir kontrolde Dr unuza danışın . Şayet idrar kaçırma ise devam etmemesi için idrara çıkarken Dr bana biraz yap tut sonra bırak tekrar yap , tut ve bırak böylece rahim toparlanıyormuş bir daha da olmadı doğum sonrasında bile .