elfeylul Denim benim 3. Gün embriyosuydu ve 6. Gün gece çok fazla ateş basması oldu. Oradan şüphelendim. Evet çok fazla ilaç içiyordum onlarda yapıyordu ama bu onlardan farklıydı sırtımdan ter aktı resmen. 7. Gün sabahta çok silik gölge çizgi görmüştüm.
Sunny Denim aslında tam günüydü. 14. Gün opu oldu normalde de 14.gün çatlar zaten 5 gün de büyümesi derken 19u transfer. Aslında genelde bu günlerde oluyor ama kişiden kişiye değişiyodur belki☺️
Denim Sunny evet haklisiniz bende PCOS var diye 2_3 ay geç oldu transfer inşallah tutar Allah nasip etsin dualarım sizinle 🤗🌼🌼🌼