Parla_ Kızlar dün içime kurt düşüp test yapmıştım. Nerdeyse benim bile zor göreceğim bir çizgi var gibiydi dayanamayıp şimdi tekrar yaptım ve sanki ikinci çizgi daha belirgin şu an. Fikrinizi alabilir miyim?
BegumIscanTunc Parla_ evet canım bebiş var ben adete 6 gün kala kaset testte böyle görmüştüm inanmayıp erken gebelik testi yaptım onda çok net çift çizgi çıkmıştı şuan 14+3 haftalığız 🥰🥰🥰🥰🥰
byzza16 Evet ikinci çizgiyi bende görüyorum hayırlı olsun. 🐣ama testi 2 gün sonra tekrarlayın bence daha net olması için ☺️
Parla_ Ortmenanne16 çok teşekkür ederim daha çok yeniyim ilk kez böyle oldu. Eşime söylemeye de korktum ya değilse diye
Sumeyye016 Aynı durumu 4 ay önce yaşadım doktora gittim hamilesin dedi fakat adet günümde adetimi oldum yalancı gebelik çok oluyor ben hayal kırıklıgına uğradım bence adetinin geçmesini bekle ve öyle hastaneye git umarım hakkında hayırlısı olur ☺️
Parla_ Sumeyye016 çok teşekkür ederim. Ben de ondan korktuğum için eşimle paylaşmak istemedim. Dediğiniz gibi en iyisi pazartesiyi beklemek sanırım🙏
aslidny Sumeyye016 doktor evde yaptığınız idrar testine göre mi hamilesin dedi? neye göre dedi acaba?
Deryava Parla_ ben aldım açıkçası erken gebeliği yaptım adet günümden 6 gün önce yaptım negatif çıktı adet günümü iki gün geçince gebelik testi yaptım pozitif çıktı yani erken gebeliğe güvenmeyin arkadaşlar
Parla_ Ortmenanne16 söylemedim daha iki aydır düşünüyoruz. Çok hevesli olmasına. Kimyasal ya da yalancı gebelikleri çok okudum. Korkuyorum açıkcası. Sizce regli gününü beklemeli miyim
Ortmenanne16 Parla_ ama çok bariz belli çift çizgi hem kötü ihtimal olsa dahi o da bir baba adayı olaraktan üzülür ama yanında durur neden siz tek başınıza üstleniyorsunuz her duyguyu tadını çıkarın o bebek tutunacaksa kendinizi yerlere de atsanız tutar 🙏🙏🙏🙏
Fatoss00 Parla_ canım benimde böyle çıkmıştı ikinci çizgi belli belirsiz gibi kimyasal gebelikmiş adet gördüm üstüne. Adetinin gecikmesini bekle bence sonra tekrar test yap inşallah hayırlı sonuç alırsın 🙏🏻☺️