nebile-29 Bana da son anda sezaryen denildi. Normal doğurursun ama bebek biraz iri senin de boyun kisa omzu takılır sakat kalabilir dedi doktor. Bebegim icin en sağlıklısı neyse onu yapin dedim yine de bikac saat açılma olur mu diye bekledik suni sanci verdiler ama açılma ilerlemedi herseyde vardir bi hayir bebegimi riske atıp normal dogum istiyorum demedim baskalarina kulak asma bebegin ve senin icin en sağlıklı doğumu doktor belirler