nebile-29 millete ne yaa 🤷🏻♀️ister normal ister sezaryen tercih etmek senin hakkın senin keyfin☺️Senin için hangisi daha sağlıklı hangisi seni rahatlatıyo,güvende hissettiriyosa onu seçersin..kimsenin değerlendirme yapması haddine değil,yapanlara da tepkini koy kendini strese sokma,beden senin bebek senin..ister şeyinden çıkarırsın ister kasıktan kime ne