Ayprens MinikKoala çatıda açıklığa bakıyorlar nasıl ilk uygun sonra dar dedi anlamadım bide doktorum normal doğumu savunan bir insan son 2 haftadır sezeryan olabilir diyor göbeği büyük demişti ilk
MinikKoala Ayprens sen daha iyi bilirsin tabi.. son aylarda haftada 2 defa gidiyordum hatta ilk çok güzel normal doğuma çok uygun dedi 1 hafta sonrada çatın dar dedi bildiğin sonra böyle demiştiniz diyince kıvırmaya başladı ve suni sancı vermediler bana verdik dediklerinde bildiğin uyudum
Ayprens Beyzan bebek çok hareketli şuan canımı acıtıyor sıpa dediğinizi deniyicem böyle tuvalete gidesim geliyor çok sıkışıyorum ama böyle kaçıyor gibi hissediyorum
060631 Ayprens Anladım, doktorunuza güvenin, haftanız ileri, sizi riske atmayacak en uygun doğumu önerir bence. Normal doğum bebeği ya da sizi riske atacaksa sezaryen diyebilir. Hayırlısıyla gelsin 🤲🏻♥️🧿
Aysegul1612 Ayprens hiç korkmayın sancısız ağrısız olcak sadce bir hafta dikkat edecksnz onu normal doğum yapanlarda öle yapıyr lohusalık normal geçiyor sağlıkla doğurun inşallah
Ozge3747 Ayprens Daha da isteyebilir miyim diye mi soruyorsun? İstemelik bir durumun kalmamış sezeryan olman lazım zaten.
Ayprens Ozge3747 doktor 42.haftaya kadat yolu var sezeryan olabilirsin dedi beklemek mi sezeryan mı arasında kaldım çünkü Pazartesi ne diycek acaba direk istemeliyim o halde
cansuece Ayprens korkacak hiiiiiiiç birşey yok emin olun. Aklınızı bulandırmayın. Korkmayın. Allah yardım ediyor her zaman. Doğum sonrasına kadar bişe yok. Sonrasında ilk ayaklanırken zorlanırsanız zorlanırsanız o kadar. Özgüveninizi kırmayın kaybetmeyin tavsiyem… 💭
Ayprens cansuece çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız korkularım bir nebze olsun azaldı Allah yar ve yardımcımız olsun
Aysegul1612 Ayprens evet benm ilki sezeryan ikincide 25 şubat olcak Allah nasip ederse iyiki sezeryan oldum hiç pişman değilim bir saniye o sancıyı çekmektense bir hafta yatarım sancıyıda düşük yaptım hem kendi sancılarım vardı hem suni sancı verdiler ortadan ikiye bölünuyr gibiydim duvarları ısırasım geliyordu sancıdan
Ozge3747 Ayprens Bence son haftalarda fazla beklemek bebek için biraz risk oluşturuyor ama doktorunuz ne diyorsa ona uyun siz. Ben olsam beklemezdim direkt sezeryan isterdim ama karar sizin
Aysegul1612 Ayprens ilk çocuğum 7 yaşında ikinci gebeliğim 9 haftalık düşük oldu buda 3. Gebelik 35 haftalık 25 şubat inşallah doğum olcak