Ayprens Kızlarr 40+3üm Pazartesi kontrolüm var bebeğin kafası aşağıda ancak vücudu normal doğuma hazır değilmiş dönmesi de epey zormuş sizce sezaryen istemelimiyim?
060631 Ayprens Doktorunuz sizin isteğinize mi bıraktı yani siz ne isterseniz o mu olacak? Yoksa zorluk ve sorunları, olası riskleri anlattı mı? Doktorunuzun fikri ve yönlendirmesi önemli bence🤔 Sağlıkla gelsin evladınız, Allah’ın izniyle 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🧿♥️
Beyzan Ayprens sen zaten beklemen gereken kadar beklemişsin gerçekten artık pozisyon alması imkansıza yakın benim de 39+5 de suyum geldi ve oğlum doğum kanalında bile değildi acil Sezaryen oldu sok olmuştum aniden Sezaryen denince ama sen bunu bilirsen daha kolay olur bazı şeyler Sezaryenden hiç korkma çünkü sonunda kavuşmak var. Evladın var.. Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah
Son_17gun Ayprens canım bebeğin hayatı doğum şeklinden daha önemli bence illâ normal doğacak diye beklememelisin doktorun tercihini sunmuş 😊
Ayprens 060631 doktorum son 2 haftadır sezeryan olabilirsin diyip duruyor zaten her şey pazartesi belli olucak ben de normal istediğimi söylemiştim biraz o yüzden bekletiyor sezaryenden korkuyorum da
Ohaezgi Ayprens ama yapcak bişey varmı kuzum ayaklarından nasıl doğsun riske atma biraz daha beklersen bide kakasını yapar o daha tehlikeli. Bende sezaryen olucam 🤷🏻♀️
Aysegul1612 Ayprens hiç korkmayın sancısız ağrısız olcak sadce bir hafta dikkat edecksnz onu normal doğum yapanlarda öle yapıyr lohusalık normal geçiyor sağlıkla doğurun inşallah
cansuece Ayprens korkacak hiiiiiiiç birşey yok emin olun. Aklınızı bulandırmayın. Korkmayın. Allah yardım ediyor her zaman. Doğum sonrasına kadar bişe yok. Sonrasında ilk ayaklanırken zorlanırsanız zorlanırsanız o kadar. Özgüveninizi kırmayın kaybetmeyin tavsiyem… 💭
060631 Ayprens Anladım, doktorunuza güvenin, haftanız ileri, sizi riske atmayacak en uygun doğumu önerir bence. Normal doğum bebeği ya da sizi riske atacaksa sezaryen diyebilir. Hayırlısıyla gelsin 🤲🏻♥️🧿
Beyzan Ayprens bebeğin içinde olduğu kese su dolu o kese artık bebeğin buyumesi ile ve artık incelme ile patlıyor sonrasında birden su akıyor bende baya bardaktan boşalır gibi oldu ama kiminde sızıntı şeklinde de olabiliyormuş.
Beyzan Ayprens ayy hic tavsiye etmem inşallah önce sanci gelir çünkü su gelince bekleme süresi kısalıyor enfeksiyon riskinden dolayı. Ama sanci olunca beklemek sorun olmuyor
Beyzan Ayprens Cok basit peçete koy canım iç çamaşırina. Sonra bak eğer ıslanmissa su gelmiş olabilir ama akıntı ile karıştırma o daha koyu kıvamlı ama su bildiğin su ve bazen içinde pembe noktalar oluyor kan gibi..bir de bebek hareketleri iyi mi benim suyum gelmeden 2 3 saat önce kesilmişti hareket su geldikten sonra bir daha hiç kıpırdamadi doğuma kadar
MinikKoala Ayprens o ne demek miş doktorlar artık sezeryan yapmak için ne bahane uydursam acaba diye yarışmaya girmiş durumdalar .. benim doktorumda 1 hafta önce çatın uygun 1 hafta sonra dar dedi Bn suni sancı önermem ama istersen deneyelim dedi yatış yapıldı ama hiçbirşey hissetmedim zaten suni sancı verdiklerini düşünmüyorum sonuç beni aklına sezeryan yaotrmamk mış ki sezeryan yaptı pis kadın. Başka doktora gözükmeni tavsiye ederim canım hakkında ne hayırlıysa o olsun tabi kiii
Beyzan MinikKoala Sırf Sezaryen oldunuz diye niye bu kadar kinlisiniz doktora dünyanın sonu değil ki bu elbette normal doğum en güzeli de bu kadar ah vah edecek bir şey yok üstelik hasta doktor arasında bir güven ilişkisi vardır 9 ayda kurulur. Hiç bir doktor 40.haftada kendisine keyfiyetten gelen hastaya aaa hoş geldin ben seni kesin normal doğurturum demez. Bız bu arkadaşın ultrason fotoğrafını görmedik bası aşağıda ama ne şekilde duruyor bilmiyoruz. Allah korusun bebeğin omzu takılsa kolu takılsa ne olacak. Daha dün normal doğumda kürek kemiği kırılan bir bebek okudum. Her doğumun riskleri var dokrorlar da bu riskleri en aza indirmek için var
Ayprens MinikKoala çatıda açıklığa bakıyorlar nasıl ilk uygun sonra dar dedi anlamadım bide doktorum normal doğumu savunan bir insan son 2 haftadır sezeryan olabilir diyor göbeği büyük demişti ilk
Ayprens Beyzan bebek çok hareketli şuan canımı acıtıyor sıpa dediğinizi deniyicem böyle tuvalete gidesim geliyor çok sıkışıyorum ama böyle kaçıyor gibi hissediyorum
Beyzan Beyzan size doğum hikayeniz ile barısmanizi öneriyorum çünkü artık anne oldunuz hayırlı uğurlu olsun evladınız sağlıkla büyüsün. Geliş şeklinin hiç bir önemi yok tek gerçek şu an kucağınizda oluşu