Hamideankara evde ocaktaki ısı ile ölmeyecek bakteriler olduğundan zararlı elinizdeki süt de pastörize edilse tabiki yararlı hale gelir. İmkanınız varsa pastörize edilmiş süt kullanın eskiler yemiş bi şey olmamış mantığı çok yanlış. pastörize edilmemiş süt içince bebeğe kesin bir şey olur diye bir durum söz konusu değil olabilir, olabilme ihtimali yüksek bakterilerden çeşitli hastalıkların oluşabilme ihtimali yüksek kesin değil yüzde yüz değil bu açıdan bakarsanız bir şey olmamış demeleri mantıksız geliyor(belki de oldu sebebini bilmiyorlar) Bir de eskiden hayvanların tükettiği yemle şimdiki yemler çok farklı otlayan hayvanlar için de dış faktörler işin içine çok fazla şey giriyor. Dediğim gibi imkanınız varsa pastörize süt alıp yoğurt kefir yapın tabiki sizin tercihiniz :)