Matmazel_ normal doğum çünkü Doğumdan sonraki süreç sezeryana göre çok daha kolay ve adı üstünde normali bu . Sezeryan bir kurtarma operasyonu
afedersiniz kabız olduğunuzu düşünün , evet tuvaletinizi yaparken çok zor ama her şey yapana kadar
bağırsakları ameliyatla açarak temizlemiş olsalar ne kadar zor bir süreç olurdu
canınızdan can çıkacak ikisi de çok zor , herkesin dayanacağı şey farklıdır bence kendinize göre değerlendirin