Matmazel_ her doğumun hem zor hem kolay tarafı vardır bence bu tercih değil de tamamen psikolojinizin kaldırmasına bağlı. Normal doğumun artı yönleri de bar eksi yönleri de ona bakarsanız sezeryanın da artıları ve eksileri var. Benim doğumum inşallah normal olacak bir aksilik olmadığı müddetçe. Normal doğumu destekliyorum ilk gebeliğim fakat en sağlıklı doğum şeklinin normal doğum olduğunu düşünüyorum, sezeryana mecbur kalmadıkça sağlıklı bakmıyorum.