Burcuyasa yaşamadım ama gerçekten duydum bu demekmiş erkek bebek gelecek dedi dersin şimdi bana yok hurafe yok öyle olur mu diyen olacak ama Birisi demişti diyeceksin bana ilk zamanlar işte komşular öğrendikten sonra dediler ki kasıgında seyirme hissettin mi dedim durun daha bismillah 1bucuk aylık bebek hissedilir mi hissetmediysen kızın olcak dediler he dedim geçtim inanmadım birkaç kişiden daha duydum sonra öyle birşey varmış benimde tabi cinsiyet belli oldu kızmış dediler biz sana dedik kızın olcak diye 😂😂😂