Esrakaya23 10 günü beklemedi en erken randevuyu al ve başka bi doktora git. Boş gebelik dış gebelik herşey mümkün. Üzülme nasip olmazsa şöyle düşün sağlıklı olmadığı için tutunmaktır demektir. Hepimi sağlıklı evlatlar için dua ederiz her zaman yine olur ama önemli olan bu evrede ne olduğunu çok çabuk bilip müdahale etmek 🙏🏻