Kızlar hamilemiyim değilmiyim içim içimi yiyor çok sorumsuz doktorlara denk geldim regilimden 6 gün geçtikten sonra test yaptım iki çizgi cıktı sonra sağlık ocağında kan verdim ordaki doktor kaninda yağ oranı fazla olduğu için bisey beli olmuyor dedi aynı gün içinde özel hastaneye gitim ordaki doktorda kaç yılık doktorum ilk defa böyle bisey duyuyorum dedi bana ve sonra baktı bana 5 santim kadar kese var dedi %99 hamilesin dedi ama sen burdada kan ver dedi yarın tam sana sonucları soylıyım dedi ertesi gün eşim gidip sonucları almaya doktor çok yoğun enfeksiyon kaptığımi onun için ilaç yazdığını ve 10 gün sonra kalp atışını dinlemeye gelin demiş ve eşim eve gelince reçeteye baktım başka birinin recetesini vermiş ertesi gün tekrar gitim doktora yetisemedim doktorun yanindaki asistana sordum bu ilaclar benim deil diye evet bi yanlislik olmuş dedi bende ne biçim ilgileniyorsunuz dedim kesin bisey söylemiyorsunuz ve yalnis ilaç veriyorsunuz ve doktor kesin hamilesin dedi ama 10 gün sonra gel bi kalp atışina bakalım dedi ama bana kaç haftalık olduğunu söylemdi ordaki asistan direk bana boş gebelik ondan dedi bunu niye doktor söylemiyorda asistan söylüyor 10 gün sonra baska doktora gidecem ama bu durum beni çok uzuyor ya boş keseyse boş keseyse eğer doktor öyle bi ihtimal var olduğunu niye söylemiyor