Medine-07 Ben de engel olamıyorum çoğu zaman 🤦🏻♀️ Ekmek az da olsa yiyorum beyaz olmamak şartıyla çünkü kabızlığa çare oluyor çok az da olsa… Tabağına normal porsiyonun yarısını al ve kimsenin ısrarına boyun eğme (bana eşim ısrar ediyor aç kalkamam için 😄) hemen yemekten sonra ya da yemekte su içme. Hazmedince aç hissedersem yine atıştırırım diye avutuyorum kendimi ama yatana kadar ancak hazmediyorum zaten 😂