BtlMlkNz birtane kızım var 3 aylıkken ögrendim kız olduğunu şimdi gittiğim hastaneden hiç memnun değilim 3 haftadır cinsiyet için gidiyorum bugün de bana ultrason cihazımız cinsiyet göstermiyor dedi hani eski makinelerde belli olmuyormus net birde suratsız çok ilgisiz moralim bozuldu bnm içinde sağlık lı olsun yeter ama heyecan merak ediyor insan