Slm anneler doğumuma çok az kaldi bugun yarin dogurcam ama bugune kadar saolsun kaynanam kendi cocuguma bir çöp bile aldırmadı her şeyini ben yapicam deyip o aldı aklınıza gelen her şeyi ama ben bu durumdan acayip rahatsızım benim ilk çocuğum ve hicbiseyini kendim severek alamadm kendi alip alip getirdi buda cok içime oturdu eşimle de bu sebepten dolayı tartıştık bi kaç kez kadın hastane odası süslemesini bile kendi zevkine göre yaptıracak tamam birazda yardımcı olmak için yapıyor ama bazen diyesim geliyo anne ben doğurayım çocuğu sana vereyim istersen nasilsa herseyini sen zevkine gore aldin diye ama esimin hatrina susuyorum...Eskiden mesafeliydik ne güzel ama bebek haberini aldiklarindan beri boyle hayatimizin icindeler, bide hastane odasina ayrı pike takımı getirmemi istiyo elaleme karşıymış ya ben doğumdan sağ salim cikabilcek miyim ben neler dusunurken kadinin derdine bakin her seye burnunu sokuyo varsa yoksa gosteris derdinde napmam lazim lutfen bi akil verin biliyorum dogumdan sonra da boyle her seye karisicak istemiyorum artik doguma rahat bi kafayla girmek istiyorum sizce napmaliyim uzun oldu hakkınızı helal edin kızlar...