Sedaysr Merve3855 Ben doğumdan 1 hafta önce lansinohun kremiyle beraber kullanmaya başladım doğumdan sonra da her emzirme de kremleyip gümüş kapağı koydum oranın nemli kalmasını sağlıyor bu sayede yara olmadı ben memnun kaldım.
Kubra-kurt-aksoy Ben de almayı düşünüyorum e bebekte favarilerime ekledimm İndirime girince alıcam hemen şuan 120-130 TL felan sanırım