Esmer_ Damlahtp baya araştırdım canım ben içine ped gibi birşey koyuluyor sadece 2saatte bir bakmak gerekiyormuş dış bezi 3tane alsan yetiyormuş iç bezi çok alman lazımmış iç ve dış bezde makinede yıkanıyor
Azizesoran askanne10 çok şükür hiç bir sorun yaşamadık. Benim yeğenlerim onunla büyüdü hep. Bi sorun görmedim o yüzden kullanıyorum.
Didoooo Mommy_006 sleepyden sonra migrosun markasını denedim minies memnunum şuan bir sorun yaşamadık henüz çok şükür sorun yaşarsak goon deneyecem ama ilk kez duyuyorum bunu nerede satılıyor
Merveyakup zeyyn ilk bebeğim 25+6 da dünyaya geldi 82 gün yoğun bakımda kaldı o zaman çok araştırdım sleepy aldık ve gerçekten çok memnunum şuan yine hamileyim ve sleepy ye devam herkeze tavsiye ederim 💜
Nesrincente zeyyn sleepy aldım bakalım ama daha kullanmadık cok fazla almadım kullandıktan sonra memnun kalırsam alırım diye
Merveakbulutt zeyyn Benim deneyim yaptığıma göre 24 gündür e bebek markası olan baby me kullanıyoruz aloevera olanı çok memnun kaldım tavsiye ederim
Azizesoran askanne10 Ben hiç fark etmedim öyle bişey inan ki. Ben memnunum takılmıyorum o kadar. Zaten çok sık değiştiriyorum.
Minnakkannesi zeyyn ilk oğlumu molfixle büyüttüm bütün bezleri denedim molfix te karar kıldık 21 aylık oğlum hala onu kullanıyorum . Şimdi kızımı da onla büyütmeyi düşünüyorum inşallah