gmze36 Olsun kötü düşünme arkadaşım, rabbim ne derse o napalim. Benim ikinci gebeliğim bu, ilkini kaybettim. Bunda da son adet tarihim 27 aralık ben 26 ocakta test yaptim pozitif çıktı. 27 ocak doktora gittim ultrasonla baktı göremedi rahim duvarı kalınlaşmış dedi. Daha adetin 2 gün geçmiş şuan göremememiz normal kan ile bakalim dedi. Kanda da işte 1617 çıktı. Pazartesi gel keseye bakalim dedi. Ben de bir kaybim olduğu için kan tahlili verdim dün değerine bakmak istedim. 2712 çıkınca biraz korktum az artmış sanki diye. Bi de benim de kanama vs yok sadece bel ve kasık ağrılarım oluyor ara ara.