Peki kıloları ne kadar bebeklerınızın neden 40 haftayı gecırıyolar benımde ılk gebelıgı bılgısızım ondan soruyorum kusura bakmayın bende normalı beklıycez dedı ama 40 dan sonra gelmezse yatısını yaparız dedı bız başlatırız dedı ama benım bıraz catımda dar ama normalı denerız bebek yolunda ılerlemezse hıc rıske atmadan zorunlu sezeryan dedı