Bilge_anne27 Alps aynen bir taraftan heyecan var bir taraftan doğum korkusu Rabbim yardımcımız olsun 🤲🏻😊
Esmabaran Alps inanki hiç hevesim yok. Öncekilerde hergün çantayı döker düzenler eksikleri koyardım koklardım. Simdi Bi acayip 🤪
Alps Esmabaran ilk değilse bilemem tabi ama bende nedense hastane çantasını hazırlamaya çok üşenmiştim 33te anca hazırladım 😄
purpleviolet Son 9 gün sezaryen günümüze 👶🏼 37+4teyim ve kasılmalarım artmaya başladı gün içinde 🤦🏻♀️ Geceleri uyuyamıyorum ve sürekli temizlik yapmak istiyorum. Hem heyecanlıyım hem korkuyorum inşallah sağsalim kavuşuruz bebeklerimize 🐣
Alps purpleviolet bende yine kasılma yok ya . Bende geceleri uyuyamıyorum bı enerji patlaması geliyor hep temizlik yapmak istiyorum hızlı oluyorum çabuk yoruluyorum 😄 amin insallah