Merve8494 Alps benimde 1 haftadır ellerim şişiyor parmak uçlarım uyuşuk yürüyüş malesef yapamıyorum yaparsam ödemim çok oluyor ağrım çok oluyor vajina acısı fazlalaşıyor ayağımı kaldıramıyorum valla
Elifkeskinn Merve8494 çok kötü ya ben bir gün yaşadım o ağrıyı katlanılması zor ama yürüyüşle geçti birde duş iyi geldi.
Esmabaran Alps son 9 ama 15 e kadar giderr bence. Ne yapalım canım zor oturup zor kalkıyorum. Zabbanan zor uyanıyoğ😂heryerim şiş temizlik ile başım dertte. Daha depent, pijama VS almadım. 😁
Elifkeskinn Melisas benimde son 3 uygulamaya göre doktoruma göre 9 bakalım ne zaman gelecek insan heyecanlanıyor 😀
Merve8494 Elifkeskinn geçmiyor ki valla dinlenmeden anlamadım gitti az kaldı diyorum az daha sabır çok yürüdüğümde çok iş yaptigimda vajina ağrısı çok oluyor
Elifkeskinn Merve8494 Allah yardımcın olsun gerçekten ödem ve sancı zor şeyler bu ara benimde yalancı sancılarım oluyor ama şiddetli inş normal doğum daha az ağrılıdır
Esmabaran Alps inanki hiç hevesim yok. Öncekilerde hergün çantayı döker düzenler eksikleri koyardım koklardım. Simdi Bi acayip 🤪
Merve8494 Elifkeskinn normal doğumun sancısı fazla ama doğurduydun gibi gidiyor ağrısı hiçbirşeyin kalmıyor anlamıyorsun bile biri sorsa şancı nasıldı diye tarif edemezsin hem normal hem sezeryan yaşadım sezeryan daha zor valla buda sezeryan olacak normal doğum kadar çabuk toparlanamiyorsun dikiş ağrın oluyor iki büklüm yürüyorsun keşke normal olabilseydi
Zmra-13 Alps son 8 benimde bebeğim kanalda nstde sancılarda çkyo ama işte açılma yok açılmam olsun diye yürüyorum sürekli suquat yapıom hurma yiyom
Merve8494 Elifkeskinn elimizden geldiğince hızlı toparlanmaya bakmak lazım yatarak olmaz hep idare edicez 1 hafta daha sonrası kolaylaşıyor zaten