BernAlkan bende bu pazartesi gidicem birdaha devlete gidiyorum ben bu arada. Özelde çünkü hemen sezaryan muhabbeti yapıyorlar. En azından devlette gerçekten bişey varsa sezaryan alırlar. Aslında 5 şubatta beni acilden doğumhaneye çağırdı kontrol için ama ben daha erken randevusu varken birdaha gidim dedim tekrar çatı muayenesi yapar belki doğumu tetikler bir umut, ☺️