Anne41 Merhaba güzel anneler ☺️ Bende günler geçiyor ama hiçbir doğum belirtisi yok. Artık gelsin diye bekliyorum hergün heran tetikteyim. Daha biraz daha zaman var ama şimdi gelse de hiç fena olmaz 3 gün önce kontrole gittim çatı muayenesi iyi geçti herkesin söylediği gibi acılı değildi. Hiç acı duymadım yani. Doktor kolay doğum yaparsın sen dedi. Bebekte 3100 grammış. İnşallah en kısa zamanda sağlıkla kucağıma alırım minik kıızmı ❤️ Sizin doğumu tetikleyecek tavsiyeleriniz var mı?
Ayprens Anne41 bende 40+3deyim doğumu tetikleyen şeyler için çoğu kişi hurma yemek diyor doktorum ilişki diyor merdiven çıkma inme squat önerenler var çoğu şey tetikliyor ama ben yaparsam yapayım benim bebiş doğmuyor bünyeden bünyeye değişiyor 🤷♀️
ilseng Anne41 merhaba günümüz aynıymış bende bekliyorum dün çatı muayenesi oldum açıklığım yok nstde bi tane sancı cıktı diğerleri 35-40 arasında hep. Bu gidişle gelmicek diyorum 😂 hurma squat yürüyüş yapıyorum ama hayırlısı
Anne41 Ayprens biran önce sağlıkla gelselerdi 🥰 özeltiyorlar kendilerini valla heran heyecan dorukta 😅 özellikle gece su gelecek diye hep panikle kalkıyorum 😅 ama yok hiçbir belirti
Sibelkursat Bende 38+ 5 , ara ara kasilmalarim oluyor cok sabırsızlanıyorum bir an önce gelsin , bugun gittim doktora hersek yolunda dedi bakalım ne zaman gelecek bizim paşa
Anne41 Sibelkursat göbeğim benimde ara ara sertleşiyor. Bide 4 gün önce göbek deliğine bastığımda acı hissediyordum o geçti. Bebek kanala da inmiş ama aşağıda hiç baskı hissetmiyorum🙄
Anne41 ilseng bende yapıyorum gerçi yürüyüş çok yapamıyorum evden çıkmadan wc giriyorum kapıdan çıktığımda yolda birdaha 😅 o yüzden fazla dolanamadan evin yolunu tutuyorum birdaha 🤭 hurma ve squat artırıcam bu hafta bakalım etkisi olacak mı
_zynp_35 Anne41 karında sertleşme olması sancı belirtileri deme . Bugün bende çok oldu arka arkaya ama başka hiç bir şey yok
Anne41 Ayprens geceleri hiç uyutmuyor ya sabaha kadar wc yolu sağa dön sola dön bitmiyor o yüzden gündüzleri birdaha uyuyoruz 🙈😅
Anne41 ilseng ah bir bilseeeem 😍 ama çok az kaldı bunun heyecanı bile yetiyor düşündükçe içim içime sığmıyor 🤗 doğum korkusu da var tabi ama onu düşünmüyorum hiç benim ilk doğum olacağı için ne yaşayacağımı bilmiyorum aklıma da getirmiyorum kolay olmayacak o belli ama bitip gidecek bir günde hep öyle avutuyorum kendimi.
aminesmom Anne41 kesinlikle bende aynı🙈 ilk doğum olduğu için korkularım çok var ama kızıma kavuşmanın mutlulugu huzuru dogumu bile düşündürmüyor🥰🐣 inşallah bir avazda alırız kucaklarımıza 😍
ilseng Anne41 benimde öyle ilk gebeliğim. Düşündükçe korkuyorum açıkçası o yüzden düşünmemeye çalışıyorum🙈 ağrımız olcak ama kavuşacağız en güzel duyguları taşıyacağız ♥️♥️
Anne41 Selma_brn artmadı kanama olabilir dedi ama oda olmadı çatıdan önce nasılsa kasılmalar öyle arada devam ediyor. Açıkcası kendimi yorduğum zaman daha sık oluyor. Ev işi yemek vs yaptığımda oluyor genelde
Selma_brn Anne41 Benimde çatı muayenesi dün oldu kendimi kasmadım hafif yanma oldu ama bu sabah yataktan zor kalktım kasıklarım baya ağrıdı zor yürüdüm normalde de kasıklarım ağrırdı ama çatı muayesinden sonra baya arttı sebebi çatı muayenesi olabilir mi
Anne41 aminesmom inşaşşallah canım benim biran önce sağlıkla doğurmayı nasip etsin rabbim 🤲 senin kaç haftalık ve bebiş kaç kg
Sedasimsekk Benimde 36 haftada lekelenmelerim geldi ama bugun 38 e girdik daha gelen yok çok hareket ediyor kendini çok toplayıp kasıyor acabamı diye düşünüyorum
Anne41 Sedasimsekk benim doktorum suyun gelirse hemen hastaneye gel kanaman olursa korkma onun için gelmene gerek yok bide sancı olursa son 5 dk kadar evinde bekle sonra gel hastaneye dedi. Yani lekelenme ve kanamayı doğum başlamış diye kabul etmiyorlar ama az kaldığının belirtisi tabi. Arkadaşım nişanı geldikten 6 gün sonra doğurdu normal kontrole gittiğinde 4 cm açıklık varmış ama ne sancı ne su bişey yoktu
_zynp_35 Sedasimsekk aynı haftadayız ve aynı belirtiler var ama gelecek gibi değil sanki hep yukarda öyle hissediyorum ben
BernAlkan Anne41 Günümüz aynıymış , hiç doğuramayacak gibi hissediyorum sanki gelmeyecek bir an önce sağlıkla doğururuz inşAllah, pazartesi günü ne açılma nede sancı vardı , bu pazartesi gidicem bakalım ne diyecek doktorum 😞
Anne41 BernAlkan bende bu pazartesi gidicem birdaha devlete gidiyorum ben bu arada. Özelde çünkü hemen sezaryan muhabbeti yapıyorlar. En azından devlette gerçekten bişey varsa sezaryan alırlar. Aslında 5 şubatta beni acilden doğumhaneye çağırdı kontrol için ama ben daha erken randevusu varken birdaha gidim dedim tekrar çatı muayenesi yapar belki doğumu tetikler bir umut, ☺️