Ogi8 ben 30 dan sonra almaya başladım eşyaları . Prego arabayı çarşıdan almıştık e bebekte fiyatı yüksekti .ama kesinlikle tavsiye ederim çok memnunum .Yatak olarak da Kraft park yatak aldım .ilk zamanlar tek yatak kullandım sonra 2 yatağa ayırdım biraz büyüdüklerinde .hala da aynı yatakları kullanıyorum sadece içerisindeki yatakları değiştirdim diğerleri ince olduğu için