Alfabetaa neslihann87 tadını cıkarcak halde değilim ki dönsem dönemiyorum kalksam kalkamıyorum yatsam yatamıyorum 🤪😂
Ayprens Alfabetaa bende yürüyüş yapınca ufak sancım oluyor lekelenme normal böyle adet kanaması gibi olunca nişan oluyor benimde moralim bozuk hiç çıkmadı ya geceleride ufaktan ağrıyor
Alfabetaa Ayprens ya normal doğum istemesen doktor yatışını yapim istersen sezaryenle alalım dedi ama sezaryen istemiyorum inşallah normal olur
neslihann87 Alfabetaa anlıyorum biran önce çıksında rahatlıyayım diyo insan ben öyle diyodum çok şükür çıkardım 4 ay çnce😂
Ayprens Alfabetaa sezeryandan korkma korkarsan başına gelir ben olmadı pazartesi sezeryan istiycem yetti ya
neslihann87 Alfabetaa eveet canım abi olduk artık kahkaha bile atıyoruz darısı inşallah sizlerin başına😄