Fasulyemibeklerken
bişey söylüyümü buraya yazdım ama kendim gibi herkese üzülüyorum diyorum allahım herkes sağ Salim kucağına alsın ama şuan sizinle bu küçücük konuşma bile bana iyi geldi insanın empati kurabildiği biri olması güzel çünkü bende bütün gün ağlamaktan kafamı kaldıramıyorum şu saat oldu uyuyamadım ve bu güzel tesadüf birazda olsa beni gülümsetti inş güzel sonuçlarla kucağımıza alırız canım benim