Mom_R Bugün 2 Li test sonucum özellikle Mom testim sınırın üstü çıktı lütfen yardımcı olurmusunuz benim gibi aynı problemi yaşayanlar vArmı
Ebru-001 Mom_R bende de aynı sorun cıktı isterseniz karından su alalım dediler kabul etmedim kan alıp fetal dna yapıyorlar oda2500 3000 bin arası diye bilgilendirme yaptılar
Mom_R Ebru-001 bana da aynı şekilde kararsızım ama galiba içim rahat etsin diye yaptırcam bana karından su değilde kan alarak oluyor dediler ama psikolojim alt üst oldu
Aleyncarla Mom_R canım onlar sadece %üzerinden hesaplanıyor kesin sonuçları yok üzülme fazlada takılma derim ben inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip eder rabbim 🤲🏻
Merve7878 Bnm de aynı kzlar Ankara’da fetal DNA yaptrdim dün kan verdim yani sonuç bklioruz artık ins bsy çıkmaz
Mom_R irorkay. mom değerlerimin yüksek olduğunu söyledi doktorum bugün başka doktora gösterdim artı bir doktora daha mj attım hiç biri net konuşmadı için rahat etsin diyorsan yaptır dediler aslında ultrason kontrolünde burun kemiği ve ense kalınlığı da normal çıktı
Mom_R Aleyncarla İnsanın elinde olmuyor canım inan çok teşekkür ederim amin inş hepimiz sağlıcakla alalım
Fasulyemibeklerken Mom_R şuan sizinle aynı durumu yaşıyorum diğer değerlerim normal düzeltilmiş mom değerim 4,13 çıktı iki ayrı doktor nıfty genetik testini önerdi 3250 TL talep ediyorlar hastaneye gelenler siz ne yapacaksınız benım kafam allak bullak açıkcası
Mom_R Fasulyemibeklerken bende bugün öğrendim açıkcası sabahtan beri hemen doktora başvurdum kafam o kadar dolu ki benim de bende hafta sonu biraz düşüneyim dedim banada 3000 TL dediler herkesden bir ses çıkıyor yaptır diyenler yaptırma diyenler doktorlar zaten direk öneriyor net bir konuşma yok bende diyorum ki kalan aylar böyle stresle geçer mi yaptırayım diyorum. Biraz pahalı gerçekten
Fasulyemibeklerken Mom_R Allahtan gelen baldan tatlıdır ama bu yaşadığımız stres bebeklerimize zarar veriyor Allah yardımcımız olsun inşallah tertemiz çıkar da bu yaşadıklarımız mutluluk gözyaşları olur çok zor gerçekten
Fasulyemibeklerken Mom_R Evet bende yaptırmak istiyorum açıkcası en azından kafamız rahat olur sonuç ne olursa olsun biliriz bu şekilde acabalarla durabileceğimi sanmıyorum tüm günüm zehir oldu çünkü belirsizlik en kötüsü
Mom_R Fasulyemibeklerken Aynı canım bende öyleyim mahvoldum sağlıktan ötesi yok ilk yaptırmakta emin olamadım ama saat ilerledikçe dedim bu böyle bugün cinsiyetini öğrendim onu bile idrak edemedim 13+5 im şuan