ferhunde banada aynısı söyşedi doktorum canım.32. Haftada gittik kontrole kilosu 2300gr dı. Doktorum bundan dolayı gelişimi önde gidiyor 34 haftalık gibi düşün dedi. Şekerli yiyecekler ve hamur işinden uzak dur dedi. Kontrolden sonra direk kestim. Şeker yüklememde normal çıkmıştı ama kontrolümden önce bir paket kocaman çikolatayı yiyiordum durduramıyordum. Kayınvalidem eşimin 5kilo doğduğunu söyledi. Eşim ve bende balkan göçmenliği var soyumuzda. Hatta eşim yapılı ve iri sanırım ona çekti oğluşumda bence korkmayın yediklerinize dikkat edin. Bende bir sonraki kontrolümde çok merak ediyorum dikkat etmeme rağmen nasıl olacak. Sizin dediğiniz gibi hamileliğim bpyunca çok kilo almadım 73 ile başladım şuan 80 oldum yediklerim benimde direk bebişe gidiyor