36+1 haftalik hamielyim bugun intrlum vardi gecen hafta bebegin kilosu 2500 du bu hafta 3000 kilo olmuş.doktorum biraz fazla buldu.dikkatli beslenmem gerektigini soyledi.geceb haftadan garkli olarak muz tuketimi biraz fazla yaptim ama surekli gebelikte yiyeceklere dikkat etmek zoeunda kaldim.56 kiloyla hamile kaldim 65 kilo oldum fakat ne yesem bebege cok cabuk yariyor.omur boyu diyet yapmamistim simdi makarna pirinc yiyemiyorum bir hafta yesem o hafta aninda bebegin kilisunda artiş oluyor.seker yuklemesi nornaldi.benim gibi olan var mi? korkuyirum kilodan dolayi bebegin kaka yaoma ilayi olabilirmuş.ayrica bu gidişle 3700 falan olue kilosu diyor doktorum.minyom yapim oldugu icin normal doguramayabilirsin dedi