Askk SenaYuceer93 anldm cnm zekai tahir çok yoğun biyer ilgi yok orda ama bu yenimahallede doktorlarn geneli hep iyi devam et derim aynen cinsiyeti heryer söylüyo
SenaYuceer93 Askk zekai tahir söylemedi işte bugünde sormayi unutmusum :) Müslüme hanım şeker testi icin bayramdan sonra gel dedi o zaman sorarım inşAllah unutmazsam :)
Askk SenaYuceer93 Aynen canım sor söylüyor orası müslüme hanım çok iyidir anlayışlı bende bayrm sonu gidcm ögrenmeye
Askk [bilinmeyen] Hangi doktordan şikayetçisiniz ki benim 2 gebelgim ama ben cok memnunm ne dersem yapıyo doktorlar demek ki şans meselesi onu bende biliyom ilk doğuma almıyorlar
Askk [bilinmeyen] Anlıyorum seni canım yaptıkları çok saçma ya bence bu kadr şey yaşamışsn yap şikayetini insanların hayatı ile asla oynayamazlar çok böyle yapan hastane var şikayet olmdığı sürede devam ederler ya aslnda saçmalık ilk doğum diye niye almazlar bilmiyom geçen gittim de doğumhane açılacak diye duydum başkalarından
gozdegeoglum Bende muayene lerımı yenımahallede oluyorum ama ılk doqumumu etlıkte yaptım çokta memnun oldum sımdık ıkıncıyede aynısı muayenelerım yenımahallede doqum yıne etlıkte 🤣🤣🤣