SenaYuceer93 Merhaba anneler ve anne adayları 🙂 Bu hastaneye giden veya daha önce dogum yapan var mı?
TubaUzar SenaYuceer93 merhaba canım bi fikrim yok gitmedim kendim bilmiyorum ama geçen kendi hastanemdeyim dogumhaneye gittim ufak bir sorun için gece ordan bir kadın geldi kendi hastaları hacettepe git sen burda olmaz doğumun bebeğin suyu bitmiş diyip göndermişler. Doktorlar anlam veremedi 38 haftalık kadın sezeryan almadan göndermişler kendi hastaları bak takibi onlar yapmış hep.
Askk SenaYuceer93 Meraba canm bende başından belli oraya gdyrm cok memnunum ama ilk doğumum olcağo için alamayacaz demişlerdi bide riskim olduğu için tehlikeye atamayız dedi bende doğumu rabbm nasip ederse ankara tıpı istyrm ilk muaneye oraya gittm doğumuda orda olr inşllh
Busrabnrby SenaYuceer93 ilk dogumda kabul etmiyolar canim yonlendiriyolar ilk gebeliginse baska hastaneye git
SenaYuceer93 TubaUzar Yeni gördüm mesajını. Evet riskli oldugunda gönderiyorlarms. Hic riske atmayıp dogum hastanesne gideyim en iyisi :)
Efegultek İlk dogumsa ya da bir risk varsa dogum a kabul etmiyorlarmıs. Genelde başka hastaneye yonlendiriliyormus. İlk bebeğim de öyle demişlerdi. Kontroller için gidiyorum ama bayrama gelirse doğumum gitmeyi düşünmüyorum çünkü çok ilgilenip alacaklarını sanmıyorum. Bu arada Dogum yapan bir tanıdığım var cok memnun kaldığını söylemişti.
SenaYuceer93 Efegultek Dogum yapanlar memnun evet ama doguma kabul edilip edilmemek sıkıntı. Siz nerede düşünüyorsunuz peki?
Efegultek SenaYuceer93 su anda tam kararı mi vermedim. İlk doğumumu büyük doğumda yapmıstım cok memnun ayrıldım hastaneden. Nafiz körfezi de düşünüyor bir yanım eve yakın diye tabi bayrama gelmezse yenimahalleye gideceğim ilk eğer geri çevirilerse o zman bakacağım.
SenaYuceer93 Askk Bende 12 sine randevu aldım bakalım doktor burda olur olmaz der mi ki. Benim 2.dogumum olacak
SenaYuceer93 Efegultek bende kasım 2016 da zekai tahirde yaptım ilk dogumumu. Ama y.mah yakın diye tercihlerm arasndaydı. Bakalim 12 sinde gitcem ne diyecekler
Askk SenaYuceer93 kaç haftalık hamilesin ben yenimahallede sürekli müslüme aslı gürüne gdyrm cok memnunum
Betullnaz Ben çok memnunum hastaneden de doktordan da Mehmet Zeki akıncı ya gidiyorum çok ilgili ve ilk doğumum riskimde var ama doktorum başka hastaneye yonlendirmedi dogumuda Yenimahalle devlet Hastanesi'nde yapicam inşallah
SenaYuceer93 Betullnaz yaa gercekten mi? InsAllah hayırla saglıkla alırsınız kucaginiza. Kac haftalık sizinki?
Askk SenaYuceer93 18 haftalk hamileyim canım iyi baklm memnun kaldıysan o hastane çok iyi ilgili ayrıntılıyı nerde yaptırdn peki
SenaYuceer93 Askk aynı doktora giderim hep artık :) Ayrıntılı zekai tahirde yaptırdım ama pek bakmıyor sanki. Etlik zübeyde cinsiyet falan söylüyormuş.
Askk SenaYuceer93 anldm cnm zekai tahir çok yoğun biyer ilgi yok orda ama bu yenimahallede doktorlarn geneli hep iyi devam et derim aynen cinsiyeti heryer söylüyo